Veelgestelde vragen

Je kunt hieronder per categorie de veelgestelde vragen bekijken. Staat je vraag of opmerking er niet tussen? Dan kun je contact opnemen met onze Klantenservice

Moet ik een account aanmaken?

  • Om te kunnen bestellen moet je ingelogd zijn met je ah-account. Heb je deze niet? Maak nu een account aan op www.ah.nl

Hoe kan ik online betalen?

  • Je kan de taarten uitsluitend bij ophalen in de winkel betalen.

Ik heb een klacht over mijn bestelling.

  • De collega's in de winkel waar de bestelling is opgehaald helpen je graag met een passende oplossing.

Kan ik een btw-factuur ontvangen van mijn bestelling?

  • Momenteel is het uitsturen van een btw-factuur nog niet mogelijk. We streven ernaar om deze service in de toekomst aan te bieden.

Kan ik Spaar- en Koopzegels of AH Miles sparen bij mijn bestelling?

  • Ja. Door je Bonuskaart te scannen bij het afrekenen van de bestelling in de winkel gelden alle gebruikelijke extra's.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling kan ophalen?*

  • Vandaag besteld vóór 22:00, betekent 2 dagen later na 08:30 beschikbaar in de door jou gekozen winkel.

Waar en wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

  • De bestelling wordt geleverd in de door jou gekozen winkel. De bestelling is beschikbaar op de aangegeven datum na 08:30 bij de bakkerij afdeling in deze winkel. Op de dag van levering ontvang je ook altijd nog een mail ter bevestiging. Bij het ophalen van de bestelling. Bij het ophalen van de bestelling vraagt de medewerker om het ordernummer. Deze staat in je bevestigingsmail.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

  • Nee, na het plaatsen van je bestelling zijn wijzigingen helaas niet meer mogelijk.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

  • Neem hiervoor contact op met de Klantenservice (https://www.ah.nl/klantenservice)

Waarom kan ik niet bij ieder Albert Heijn filiaal mijn bestelling plaatsen?

  • Dit heeft te maken met onze logistieke processen. We streven ernaar om in de toekomst de service in meer winkels mogelijk te maken.

Wat gebeurt er als ik het niet red om op de afhaaldatum de taart op te halen?

  • Neem contact op met de desbetreffende winkel om te kijken wat mogelijk is www.ah.nl/winkels.

Wat als ik ben vergeten om de gebaksbestelling op de aangegeven dag af te halen?

  • In dat geval is je bestelling geannuleerd.